sunnuntai 23. tammikuuta 2011

100% silk


Viimeinkin uudet kynnet! Tykkäsin perhosista aika paljon ja pidin niitä koko viime viikon, ohho.

Näihin kynsiin tuli inspiraatio (jota kyllä hiukan jo odottelinkin..) viime kesänä Vietnamista ostetusta silkkimekon kankaasta. Mekko on siis pohjaväriltään valkea, eikä kokonaan noin kirjava kuin tuo kangas kuvassa näyttää.

Jos omistaisin pienempiä srasseja olisin varmaan laittanut pienemmät, mutta eipäs ole. Matkalla Ebaystä on :)


Huomasin muuten että minulla on tasan 10 lukijaa, hirveän kiva :)
Nyt tuntuu pää vähän tyhjältä, tänä viikonloppuna ehdin juhlia kahdet synttärit, välissä istuin yli kolme tuntia kampaajalla tuloksena ihana ja ihan erillainen tukka. Vaihtelu virkistää, mulla oli hyvin perinteinen keskipitkä vaalea tukka josta napsaistiin nyt pois varmaan 15 senttiä, kerrostettiin ja väri vaihdettiin hyvin luonnolliseen tummempaan kullan vaaleaan.
Olin tulokseen tosi tyytyväinen. Fiksuunnuin varmaan 100% ;)

Käytetyt lakat:
Willd and Crazy Montana ensin pari kerrosta
Wild and Crazy joku vaalkea shimmerlakka päällä, tällä ei ole nimeä, hmm.
Kärjissä The Face Shopin (Vietnamista) kullanväristä lakkaa numero GL111
Konadit laatalla M2, lakkana Black pearl. Myös strassit Konadin.
Pistin vielä ihan vähän kultapisteitä kukkiin Art Clubin fine Gold glitter-lakalla.
Rajausteippiä.

Toivotaan nyt että tuo teippi pysyy, se meinaa alkaa repsottaa reunoista vähän turhan pian.

Nyt nautiskelen sunnuntaista vielä muutaman tunnin :)

8 kommenttia:

JanettePunk kirjoitti...

On kyllä kauniit! Hyvin oot saanut vangittua tuon kankaan ajatuksen, se on just eikä melkein :)
Ja onnea 10 lukijasta!

Heidi kirjoitti...

Kiitos :)
Mä olisin halunnut leimata jotain kiemuraa ja värittää vähän kullalla, mutta mulla ei ole semmoista laattaa.
Kokeilin myös leimta konadin kullalla mutta se ei vaan näkynyt mihinkään. Oon siihen aika pettynyt, mikähän kultainen lakka olis hyvä leimaamiseen?

JanettePunk kirjoitti...

Niin samaa mieltä! Se oli tottavie surkein lakka mitä onkaan, harmitti kun olis tajunnut ottaa jonkun toisen. China Glazeahan käytetään paljon, muitakin värejä kun vaan kultaa siis. Mutta ne on taas niin kalliita ja täällä seinäjoella ei ainakaan ole edes kovin kattava tuo valikoima. Ei taida koko merkkiä ees löytyä :D

Pitäis tilata joku megapaketti eaystä! siellä ne on halpoja :) ..jos vaan jaksais opetella kuinka se toimii ettei tarviis aina äitiä vaivata. Siksi ei tuu paljon tilattuakaan sieltä :/

Mun on pitänyt monesti nuota nail art lakkoja koittaa laattoihin, niissä joissakin on tosi tahmaa se ja paljon pigmenttiä. Se vois toimia. Taikka akryylivärit! Haa, miksei oo aikasemmin tullut mieleen!

Heidi kirjoitti...

Ebay on helppo, sen käyttöön löytyy paljon tutoriaalejakin. Ainut että mä en ole ihan hokannut miten sieltä just tilaisi jonkun megapaketin, pitäisi vissiin löytää hyvä myyjä ja samalta ostaa kaikki. Nyttemmin oon tilaillut vaan jotain pieniä yksittäisiä juttuja.
No, ehkä koitan vaan löytää jonkun sileän pigmenttisen kulta-lakan.

Akryylivärit vois toimiakin, jos löytyy kullan väristä(?)elleivät leviä koska kuivuvat vähän hitaammin.. :) Innovatiivista!

JanettePunk kirjoitti...

Juu, kyllähän sen varmaan oppis, tuskin kummempi on kuin huutis. Sitä vaan on niin laiska :D

Mulle on isoot paketit ollut aina kaikki samalta myyjältä, ja jälkeenpäin ollaan käytetty sitten samaa aina. Ja vaan et kattoo ne tullirajat ettei pauku yli. Meinaan tuon Ceasarsin geelin katella joskus josko sitä olis halvemmalla jossakin. Nuolla kiinan ihmeillä mä aloitin sillon ja osa on vieläkin aineista käytössä ja lamppukin pelittää :)

Akryylien värit muuten voi olla hakusessa, mun on ainakin niitä perusvärejä kaikki. Jos löydät hyvän kultaisen niin vinkkaas mullekin :)

Heidi kirjoitti...

..eikun kultaisen leimalakan metsästykseen, vinkkaan kyllä jos löydän :)

Shiny kirjoitti...

Nää on aivan ihanat! Mun mielestä toi iso strassi sopii hyvin:) mulla taas ei ole isoja srtasseja:(

Heidi kirjoitti...

Kiitos Shiny :)