sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Silvery vintage pink

Hei taas!
Olen ollut kynsien suhteen superlaiska viime viikkoina. Tykkään edelleen niiden väsäilystä, mutta tuntuu että aika ei vaan riitä! Niimpä nuo ystäväpäivä-kynnet läksivät poistoon vasta eilen, ja lakkailin nämä illalla.

Tätä tyyliä näkee aika lailla Chloen blogissa. Vaikutteita on siis otettu varmaankin sieltä :)
Mä en vaan kertakaikkiaan jaksa vääntää noiden teippien kanssa, joten tein tipit vapaalla kädellä ja sen huomaakin sitten kyllä kun näin läheltä tarkastelee.. ;)

Eli alla Model´s Own Vintage Pink, joka matattu Isadoran mattalakalla. Mä en tykkää siitä:/ jotenkin se toimii aika huonosti, nämä kynnet kiiltää edelleen. Peukaloon mattaus onnistui, en sitten ymmärrä miksi muihin paljon huonommin.

Päälle leimasin Konadin laatasta M2 kukkasia (tosiaankin tartten uusia Konadeja, eritoten koko kynnen kuvioita. Mulla on ainoastaan säälittävät 6 laattaa!), leimalakkana käytin Model´s Ownin Sterling Silveria, mikä toimi hyvin! Saas nyt nähdä miten sitten pysyvät, koska päällyslakkaa en mattauksen vuoksi laittanut, enkä arvannut testata toimiiko mattalakka konadin päällä.

Nimetön meni vähän rullalle :/ eli ei ollutkaan kuiva, vaikka luulin. Se oli kuitenkin sen verran pieni, ettei livenä pahasti haittaa, joten en jaksanut aloittaa alusta koko kynttä. Kuvissa näkyy kyllä todella rumasti..

Sitten vielä nuo mustat tipit, lakkana superkiiltävä lumenen Rock´n Roll, rajaukset tippeihin Sterling Silverillä ja hitunen Secheä mustan päälle.

En oikein tiedä, nämä menee nyt ehkä pari päivää, mutta hervottomasti tekee mieli jotain värikkäämpää! Olenkin muutaman "kesä mielessä"-lakkahankinnan jo tehnyt, nyt löytyy keltaista ja korallia :)

8to8beautystä on toivon mukaan tulossa (en saanut printattua tilausvahvistusta eikä sähköpostiinkaan ole mitään tullut..) muutama China Glaze, tilasin Romatique-kokoelmasta Passionin -lähinnä ajattelin leimaukseen (konadin kulta ei toimi) ja Robotican Khrome kokoelmasta, vähän samat mielessä. Toki jotain muutakin.

Kuvaus-rekvisiittana uusi kaulakoru :) Rakastan hopeisia massiivi-ketjuja.
Nauttikaahan auringosta!

2 kommenttia:

Mimo kirjoitti...

Olen sun uusi lukija, ja tykkään sun kynsistä ihan mielettömästi. :)

Mun ainaniinfiksu pikkusisko keksi väittää, että Lumenen Rock 'n' Roll olis tumman violetti. :D Mehän sitten aikamme kinasteltiin siitä, ja mä kyllä väitän, että se todellakin on MUSTA!! :D

Käyhän tsekkaamassa mun blogi
http://mimosnailart.blogspot.com/

Heidi kirjoitti...

Oii, kiva kuulla että tykkäät, tervetuloa lukemaan :)
Lumenen Rock´n Roll on toosi musta :)
Käyn kattomassa sun blogia :)