tiistai 21. joulukuuta 2010

Thumbs up

Siis, minähän palan halusta kokeilla käsinmaalaamista kynsiin.
Note to yourself: Se ei onnistu ilman kunnon siveltimiä.

Eilen kuitenkin maalasin peukalon, käytin vain nailart-lakkojen sivellintä, ja ihan kamalahan tämä on :D Vinot nuo viivatkin.


Siinä se nyt kuitenkin on, rokki-joulukynsi, niin kuin kolleega totesi. Eikä se kaukaa näytä ihan noin kamalalta. Makro-kuvat on aika armottomia.

Sivellinsetti tilattu Ebaystä, toivottavasti se on hyvä :)
Ainakin teen niillä paremman version näistä sitten. No, harjoitus tekee mestarin :)

3 kommenttia:

JanettePunk kirjoitti...

Niin vaikiaa! Mä olen tuskaillut ja nyt tuntuu sopivan jo lakkapullon sivellin parhaiten käteen..

Mutta mikä sulla on tuossa pintana? Järjetön kiilto! Ostin juuri rimmelin jonkun TopCoatin, toivottavasti se on hyvä, tämänhetkinen kun ei edes kiillä :D

Heidi kirjoitti...

No vaikiaa on, kyllä! Onneksi munlaisia lahjattomia varten on nuo Konadit. Tuskin ikinä opin maalaamaan käsin mitään järin hienoa, kun aina on se oikeakäsi joka ei ainakaan onnistu, mutta joitain juttuja olisi vaan niin paljon helpomi tehdä kunnon siveltimillä. Mut aloittelijahan saa tälläset anteeksi, eikö :)

Tässä on päällä Seche Vite, eikä sitä turhaan kehuta :) Harmi vaan ei taida suomessa saada kuin verkkokaupoista ja maksaa täällä paljon.

JanettePunk kirjoitti...

Mä tuon rimmelin jo kerkisin testaan näihin eilisiin "kukka"kynsiin ja kyllä kiiltää, lupaa pysyä huikeat 10päivää, jotenkin ihan sitä mä en usko :) Muuten oon tosi tyytyväinen ja tästä tuli mun vakkari!