perjantai 3. kesäkuuta 2011

If you could see the you that I see

Viime aikoina olen ollut vähän laiska lakkaamaan kynsiä, eikä nyt ole esitellä mitään kovinkaan ihmeellisiä tuotoksia, vaan ihan perushuttua. Eli kahdet kynnet, molemmat lakat nähty jo aiemmin eikä koristelutkaan varmaan ketään yllätä. Joskus vaan tekee mieli yksinkertaista, koska yksinkertainen on nättiä.

Eli ensimmäissenä ihanaihana Wild & grazyn summer neon, kuviot konadilla laatasta M57. Simppelit ja aika minun näköiset kynnet.

Sitten yllätetään lukijat ja esitellään täällä jotain muuta kuin kynsiä:
Uusi Odd Mollyn mekko! Tää on niin ihana, sopivan arkinen ja sopivan juhlava. Pääsee päälle huomenna :)

Kuva: Stayhard.fi

Tietysti kynsien nyt pitää edes vähän mätsätä tuohon humpulaan, joten lakkasin sinisellä ja koristelin valkealla ja hitusella hopeaa.

Tämmöiset nopeat, kynsinauhoja olisi voinut siistiä vähän paremmin, pahoittelut.
Lakkoina siis Models Own Prussian blue ja Sterlling silver sekä Konadin valkea.
Leimat laatta M55, kaikille tuttu varmaan tämäkin..
Päällä Seche Vite, johon olen taas tosi rakastunut pienen tauon jälkeen.

Otsikon teksti on kirjailtu pienellä uuden mekon niskaan. Söpöä!

2 kommenttia:

JanettePunk kirjoitti...

Nämä on niin helluuset! Mä oon tuota rusetti kuvioo haaveillut pitkään :)

Heidi kirjoitti...

Kiitti :)
Rusetit on kivoja kyllä :)