maanantai 7. maaliskuuta 2011

Winner takes it all

Minä voitin!
En oikeasti voita koskaan mitään, en ikinä. Vuoden olen tässä joka perjantai osallistunut työpaikan viikonloppu arvontaan sen yhden viinipullon tai leffalippujen toivossa, mutta, ei, ei.

Eli Minnan blogissa oli arvonta, ja tänään ihanaiset Color Clubit muuttivat uuteen kotiin.
Nyt voikin sitten aloittaa pohtimisen, että mitä noista laittaisi ensiksi. Mulla on vähän kiire viikko, ja kynnet pitäisi saada viimeistään keskiviikkona valmiiksi -ja niiden pitäisi kestää viikonlopun yli. Eli viimeistään keskiviikkona kynsiä tiedossa!

Uudistin muuten hetken mielijohteesta blogin ulkoasua. Onhan tämä aika hempeä, mutta jotenkin minun näköinen, joten saa nyt olla. Saa antaa palautetta! Mä vaan olen niin suuri ruusu-fani.

Kynsille taitaa päätyä tuo tumma lakka, Keller Curves.

3 kommenttia:

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Onnea vielä päävoitosta! :)

Tarvii tulla katsomaan sitten sun lakkauksia... ;)

Heidi kirjoitti...

Kiitos vielä, teretulemast kurkkimaan vaan, Kelier Curves on jo kynsillä :)

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Tulinkin kurkkimaan ja niin näköjään on. Hauskat kynnet on! :)